domu
Právě je 24 Zář 2017, 17:54

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Pravidla fóra


- Postav u nás stavbu, která bude reprezentovat náš server
- Na začátku každěho měsíce (1. den v měsíci) si Moderátor Team vybere 3 nejlepší stavby, o které se bude dále moct hlasovat pomocí ankety na našem webu(doba trvání ankety 1 týden).
Co můžeš získat?:
- Vítěz soutěže získá 990 CraftCoinů, za které si může koupit třeba VIP po dobu 30 dní.
- Umístíme fotky vítězné stavby na náš web
- Označení vítězné stavby na dynmap
Pravidla:
- Fotografie pořizujte s defaultním resource packem (jiné vzhledy textur nebudou do soutěže zařazeny)
- Nyní můžeš zapsat do soutěže i stavbu, kterou máš schválenou v projektech (podpořenou moderátory) viz. čast našeho fóra "Projekty"
- Účastnit se může i hráč co vlastní VIP
Vlož stavbu do této části fóra(new topic), napiš o ní něco, vlož pár fotek a řekni nám souřadnice stavby.



Poslat nové téma  Odpovědět do tématu  [ 33 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 4 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Město [Markath]
PříspěvekOdeslal: 19 Kvě 2016, 22:46 
Offline
Avatar uživatele

Registrován: 11 Kvě 2016, 22:48
Příspěvky: 4
Zdravím,
chtěl bych Vám představit nově rozrůstající se město jménem Markath.

Souřadnice:
X 7182
Y 72
Z -6565

Příběh o městu Markath naleznete na blogu Kostkuj.cz - pro odkaz klikni ZDE

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Vesnice je v první fázi, ale i přes to jsme se rozhodli zkusit štěstí a přihlásit se! ;)

_________________
"Chce to mít trošku zdravé neúcty k penězům" -Kazma


Naposledy upravil(a) GamaFy dne 21 Kvě 2016, 01:05, celkem upraveno 1 x.

Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Město [Markath]
PříspěvekOdeslal: 20 Kvě 2016, 00:53 
Offline
Avatar uživatele

Registrován: 27 Pro 2015, 19:11
Příspěvky: 271
Místo/Bydliště: Moravskoslezský kraj
Vypadá to velmi dobře, každopádně kvůli rovnocennosti jsem nahoď stejný screeny bez shaderů (mě osobně to je fuk i základní nastavení dělá divy...)
BTW: Jméno je použito ze Skyrimu je to tak? jakožto původní trpasličí skalní město to moc nevypadá, ale budiž.

Přeji mnoho úspěchů s tímto projektem / Stavbou měsíce. :ThumbUp: ;)

_________________
ObrázekObrázek
Kdyby se někdo ptal co mám za PC: http://www.3dmark.com/3dm/21519480? :ugeek:


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Město [Markath]
PříspěvekOdeslal: 20 Kvě 2016, 11:32 
Offline
Avatar uživatele

Registrován: 30 Črv 2015, 13:29
Příspěvky: 190
Ok přiznávám se, screeny jsem na požádání GamaFy dělal já... A aby to bylo fér, tímto nabízím všem co se chtějí účastnit soutěže "Stavba měsíce" možnost screenů s Shaderama. Aby se vše kompletně sjednotilo, bude nejlepší někde udělat pool kde se rozhodne v jakým způsobem se mají screenshoty dělat. (např já bych byl za to že bych poskytnul Shadery (SEUS - DOF)s defaultním resourcepackem (možná s faithfullem)).

_________________
Obrázek


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Město [Markath]
PříspěvekOdeslal: 20 Kvě 2016, 11:54 
Offline
Avatar uživatele

Registrován: 30 Dub 2015, 23:17
Příspěvky: 373
Shadery jsou nefér zvýhodnění, ne každý si je může nahodit a ne každému fungují.
Nehledě k faktu, že nejsou ani všechny stejné. Musí být nějaký společný základ.
Když není, pak je to soutěž o nejhezčí shadery, ne o nejlepší stavbu.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Město [Markath]
PříspěvekOdeslal: 20 Kvě 2016, 14:50 
Offline
Avatar uživatele

Registrován: 11 Kvě 2016, 22:48
Příspěvky: 4
Enterax napsal:
Vypadá to velmi dobře, každopádně kvůli rovnocennosti jsem nahoď stejný screeny bez shaderů (mě osobně to je fuk i základní nastavení dělá divy...)
BTW: Jméno je použito ze Skyrimu je to tak? jakožto původní trpasličí skalní město to moc nevypadá, ale budiž.

Přeji mnoho úspěchů s tímto projektem / Stavbou měsíce. :ThumbUp: ;)

Děkuji. Ano název byl odvozen od trpasličího města Skyrimu, ale přizpůsobovat to ktomu nebudu :D... Pouze se mi líbil ten název. :) Ale jako jeden projekt ze Skyrimu tam chci mít, a to College of the Voic, ale to chci potom hodit do projektů. :) 8-)
Jo_Do napsal:
Shadery jsou nefér zvýhodnění, ne každý si je může nahodit a ne každému fungují.
Nehledě k faktu, že nejsou ani všechny stejné. Musí být nějaký společný základ.
Když není, pak je to soutěž o nejhezčí shadery, ne o nejlepší stavbu.

Screeny dohodím není to problém, ale i tak ti vytknu, vždy se najde způsob jak tu stavbu mít vyfocenou se shaderama. (Lidi mají kamarády) O shaderech v pravidlech není ani slovo, jakože spíš o RP. Ale nechci tu vyvolávat nějaký fame.. Večer screeny dohodím ještě. :? ;)

_________________
"Chce to mít trošku zdravé neúcty k penězům" -Kazma


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Město [Markath]
PříspěvekOdeslal: 20 Kvě 2016, 15:49 
Offline
Avatar uživatele

Registrován: 27 Pro 2015, 19:11
Příspěvky: 271
Místo/Bydliště: Moravskoslezský kraj
Co se pravidel týče.. asi nejvhodnější by bylo říct: Faithfull 32x + SEUS Ultra případně DOF 8-)
A takhle by se to mohlo vítězné stavby promítnout na web do nějaké kategorie.

JoDo kdo říká, že s nimi máš hrát? :) stačí 512 mb grafika co má SM3 což má každá od roku 2006 (některý dokonce 2004) ;)

_________________
ObrázekObrázek
Kdyby se někdo ptal co mám za PC: http://www.3dmark.com/3dm/21519480? :ugeek:


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Město [Markath]
PříspěvekOdeslal: 20 Kvě 2016, 15:56 
Offline
Avatar uživatele

Registrován: 16 Zář 2015, 22:23
Příspěvky: 183
Souhlasím s Jo_Do. Podmínky by měly být rovnocenné.

_________________
ObrázekObrázek
Obrázek


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Město [Markath]
PříspěvekOdeslal: 20 Kvě 2016, 16:15 
Offline
Avatar uživatele

Registrován: 27 Pro 2015, 19:11
Příspěvky: 271
Místo/Bydliště: Moravskoslezský kraj
Ano s tím souhlasím, aby podmínky byly rovnocenné. Proto mě napadla alternativa: nechat to vyfotit se shadery proč?

Jediné nastavení potřebné pro 100% rovnocennost je Fancy nastavení grafiky a shadery nějaké verze, tudíž není zapotřebí nastavovat Smoothing, brightness, AF + AA a další tyhle věci jediné 3 věci: rozlišení obrázku (s tím se holt nedá nic dělat,jedině Fullscreen upscaling což umí jen několik GPU. Někdo má 17 palcový display někdo 24...), Fancy grafika (Listí stromů a další detaily), Dohlednost Normal (8 chunků) a Shadery (instalují se pomocí OptiFinu což nakonec přidává FPS) :)

_________________
ObrázekObrázek
Kdyby se někdo ptal co mám za PC: http://www.3dmark.com/3dm/21519480? :ugeek:


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Město [Markath]
PříspěvekOdeslal: 20 Kvě 2016, 16:46 
Offline
Avatar uživatele

Registrován: 30 Dub 2015, 23:17
Příspěvky: 373
Sice se opakuju, ale jak vidím, nedá se nic dělat.
Knížecí rady typu "výkonný PC má dneska každý", nebo "ať ti to vyfotí kamarád", mi přijdou nesmyslné, když tady už existuje logické a jednoduché pravidlo:
Obrázky do soutěže postovat v defaultu, bez shaderů a resource packů, kvůli rovným podmínkám.
Sám nemám se shadery problém, postuju s nima obrázky klidně, nikomu nezávidím, ale opakuju, protože to asi ne každý pochopil:
Ne každému shadery fungují, ne každý si je umí zapnout, ne každý má PC, který to utáhne.
Pokud to nemá být soutěž o nejhezčí shadery a resource packy, měly by být pro všechny default podmínky.


Naposledy upravil(a) Jo_Do dne 20 Kvě 2016, 18:38, celkem upraveno 1 x.

Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Město [Markath]
PříspěvekOdeslal: 20 Kvě 2016, 16:57 
Offline
Avatar uživatele

Registrován: 30 Dub 2015, 23:17
Příspěvky: 373
Ale mám vynikající nápad, který celou situaci vyřeší.
Jestli se Mon tak ochotně nabídl, že bude stavby fotit se shadery, - skvělé, ať je to ode dneška jeho povinnost.
Bude se shadery ze svého PC fotit všechny přihlášené stavby a následně je postovat na fórum.
Ale snažně prosím, trochu rozumnější rozměry a formát, řekněme default 854x480 a to .jpg. Tyhle tapety v .png jsou nesmyslně obří.
Tím bude zaručena rovnost a nadále nemám důvod frflat.


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za poslední:  Seřadit podle  
Poslat nové téma  Odpovědět do tématu  [ 33 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 4 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nejsou tu žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete posílat nová témata
Nemůžete odpovídat v tématech
Nemůžete upravovat vlastní příspěvky
Nemůžete mazat vlastní příspěvky
Nemůžete posílat přílohy

Najít:
Přejít na: